Capitolul LI- Mda …

27 feb.

Capitolul LI- Mda …

DIN PERSPECTIVA LUI JEREMY

Mda …

Mda …

Mda …

Mai am 2 ore .. Mda ….

Mda ….

Si Kim nu a venit azi

Mda ….

Ahhh …. Si Kriss …. Mda ….

MOR de somn …..Mda …..

Mda …

Mda ….

Cred ca am sa o omor diseara…mda …

Si stiu exact cum!

Mda …. Vai de pielea ei … Mda …

„Imi e frica de intuneric” o imitam eu pe Kriss. Mda …

Mancate-ar purici….

Mda …..

Ce papuci ma fac la ora asta ???

Mda …

Probabil am sa dorm …Mda ….

Ca si la alterioara

Mda ….

Trrrr …..

Si uite cum se suna si de intrare .. mda …

Si eu inca nu m-am ridicat din banca asta de cand am vanit. Inca astept pe cineva sa intre. Doamne, parca suntem la emisiunea „Iarta-ma”, asteptand timid si indurerat ca manerul usii sa se lase in jos si sa paseasca in clasa zeita frumuseti. Dar inca nimic. Nici urma de ea.

Probabil este prinsa in traficul aglomerat … Da! Asta terbuie sa fie cea mai plauzibila varianta!

Mi-am cuprins capul in maini si am inceput sa ma cert cu mine insumi!

Probabil credeti ca-s nebun, dar adevarul este ca nu sunteti departe de adevar. Simteam cu mii si mii de pitici joaca step in capul meu … si cum o durere tulburator de profunda imi cuprinde intregul cap. Datorita starilor de tensiune care se manifestau printr-o durere severa, constranta si poate interminabila si a senzatie de apasare la nivelul fruntii, tamplelor si a gatului simteam ca ma ia stari de lesin.

Parca inghitisem spini si-mi ramasesera in gat! Ma simteam un gladioator neinarmat in arena cu lei verzi  cu dungulite maronii si pantere multicolore.

Doamne ce mi se intampla! Mi-am lasat capul usor pe banca si mi l-am acoperit cu bratele. Muream de somn, asa ca am atipit.

„Gandurile amortite erau in defensiva, iar starea debusolanta in care ma aflam ma purta pe valurile visari. Eram pentru a nu stiu a cata oara in acelasi loc.

>>Un Cimitir<< pe jos, ridicandu-ma, iar o voce familiara imi tot tipa sa ma indepartez, sa ma salvez. Apoi chipurile a III-a femei frumoase se apropiau de mine, examinandu-ma si zambind diabolic. Dar totul era in ceata si nu reuseam niciodata sa vad cine ma striga si cine se apropia.

„Pleaca! Pleaca acum!”

Am vrut sa ma misc dar nu puteam, eram tintuit locului. Una dintre cele trei femei fugise in intampinarea mea, si se intoarce cu fata spre celelate tipand isterica:

„Lasati-l … cu mine aveti,  ce aveti. Lasati-l !”

Cine era ??? Dar celelalte femei nu au ascultatat-o si au indepartat-o trantind-o cu putere la pamant. Atunci am vazut!

Kim! ..” am tipat eu . Dar fata de jos, nu reactiona. Era tinuta de o alta fata blonda si frumoasa.

Chipul ei imi era la fel de cunoscut. Dar nu-mi puteam da seama . Atentia mi-a fost atrasa de cea de-a treia fata superba la randul ei care se apropia amenintator spre mine. Nu puteam riposta, sau face alceva pentru ca eram lipsit de vlaga. Pasea incet si lin, parca zburand . Cu cat de apropia mai mult cu atat ii puteam observa fata mai bine. Isi dezvelii dintii stralucitori, fata curbandu-i-se intr-una diabolica. Se napustii asupra mea si atunci mi-am dat seama exact cine era.”

–         Angela! Am spus eu tare neconstientizand ca ma trezisem si ca eram la ora.

–         Ooo … Domnule Weber sa inteleg ca ca sunteti de acorc cu mine, in acea privinta, nu ???

–         Aaa … am incercat eu sa trag de timp.

La ce oare se referea? In legatura cu ce privinta, imi venea sa intreb. Dar nu prea mai aveam curajul. Singurul lucru care mai ramanea de facut era sa spun ca-s de acord. In caz ca obiectam, poate ma punea sa-mi expun parerea si acest lucru nu ar fi avut un sfarsit prea frumos. Asa ca am zis:

–         Categoric! Nici nu se putea mai bine! am spus afisandu-i un zambet povocator, desi stiam ca pe el, nu avea vreun efect. Era imun la talentul meu.

–         Prea bine, domnule Weber, ma bucur ca sunteti de acor cu mine.

–         Intru totul.

–         Atunci maine la prima ora sa fi pregatit sa primesti cimpanzei! A adaugat intorcandu-se la catedra.

Cred ca n-am auzit bine. CIMPANZEI ??? Ce naiba au discutat ei la ora. Se presupune ca avem Fizica, nu Biologie sau Zoologie … Ce mama naibi! Cimpanzei imi trebuie mie. Ma omoara Kristen .

–         Poftim? Am spus eu vizibil panicat

–         Cimpanzei, domnule Weber! Relua el

–         Dar .…am inghitit in sec

–         Sa inteleg ca nu ai fost atent nici macar o secunda la tot ceea ce am vorbit eu! se rasti cu putere la mine.

–         Va rog sa ma scuzati, doar ca am …

–         Adormit! Ma completa el. Stiu prea bine, ce ai facut la ora mea si eu nu tolerez un asemenea comportament. Detentie! Scrie pe tine!

–         Dar, va rog …

–         Niciun „dar” . Si te rog pe viitor sa nu –mi mai intrerupi ora.

Mda …

Detentie! Cat de rau poate fi?

Adica vreau sa spun, se se poate intampla la DETENTIE. Recunosc ca nu am fost niciodata acolo. Inainte eram un elev silitor si nu –mi permiteam iesiri ca acestea la o ora. Apoi perioada „neagra” a vietii mele, in care nu am mai dat pe la scoala. Si uite-ma acum aici.

Am parasit clasa imedia ce s-a sunat, pentru am oxigena creierul, afara si am inceput sa ma gandesc la visul, sau mai de graba cosmarul pe care il avsem . Ce cauta Kim si Angela in el ??? Si de ce se comportau amandoua atat de diferit ??? …

Angela ma inspaimanta. Nu parea aceeasi, avea ochii tulburi, privirea pierduta, fata intunecata, dintii dezveliti si pozitia corpului de atac.

Paseam pierdut, in timp ce am vazut-o pe Kim. Am alergat ca bezmeticul spre ea si ea vazandu-ma imi zambi seducator.

–         Iubire! Am spus eu luand-o in brate.

–         Usurel, Jer!

–         Scuza-ma! De ce nu ai venit la primele ore?

–         Am .. am avut cateva lucruri de .. de facut! Ma privi lung, apoi imi indeparta privirea spre alcineva. Ella ! vorbim mai tarziu!

–         Sigur! Raspunse fata. Pa-pa porumbeilor!

In mod instinctiv mi-am ridicat privirea spre fatade langa ea. Era inalta, cu parul lung si blonda si semana izbitor de mult cu cea din visul meu.

–         Jer! Esti bine ???

–         Sigur! I-am soptit eu sarutand-o scurt.

–         Oare cum vor reactiona ceilalti?

–         Probabil ma vor invidia ca am cea mai frumoasa fata din liceu, langa mine.

–         NU la asta ma refeream! Adauga chicotind.

–         Dar la ce ?

–         La sora ta si la Edward .

–         Angela? Ohh .. my Gosh !

Wow, Angela cobora din masina lui Edward. Si inca ce masina.

Vai, nu pot sa cred. Surioara mea are un iubit! Deja stiam cum urma sa o tachinez .

Deci la el, disparuse, de la petrecere. Hmm ….

Angela, Angela ….

Nu mai esti fata aia cumintica pe care o credeam.

–         Se pare ca nu sunt singurul implinit!

–         Mda … Hai la ore, pana nu intarziem!

Ceva parea sa o deranjeze, si sa-i ofere o senzatie de discofort. Privea manioasa, trista si absenta pe Angela si Edward, parca incercand va auda sau sa vada ceva anume. Nu o intelegeam, parea rece si rigida, parca ratacind prin ganduri, apoi se intoarse spre mine zambind, de parca nimic nu se intamplase. Imi doream sa o intreb ce se petrecuse cu ea, la ce se gandise atat de intens , dar m-am gandit ca as strica momentul dintre noi doi, asa ca am amanat discutia aceea pe mai tarziu.

Am luat-o de mana si am fugit spre clasa. Urma sa se aseze cu mine in banca. Nu mai stateam sa negociez cu Melanie.

Acum ca eram impreuna nu vroiam sa-i mai dau drumul.

…………………………………………………………………………………………………..

Nota:

Buna!!! >:D<

Scuzati-mi intarzierea X_x …Dar asa este cu scoala X( … teme peste teme , lucrari, ascultari, pregatiri, olimpiade :(( …

Pfff … Dar nu scap eu de ele ??? :)) …

Pana atunci … delectati-va cu un cap … este cam scurt dar promit ca maine vine urmatorul ! Care va v-a suprinde :>:>:> …

Until then : Cititi si comentati!

>:D<

28 răspunsuri to “Capitolul LI- Mda …”

  1. funnkysmile februarie 27, 2010 la 10:56 pm #

    in primul rand..: sunt prima:D:D:

  2. funnkysmile februarie 27, 2010 la 10:59 pm #

    revenind la capitol…e superb, perfect, si extrem de..derutant.

    te rog, spune-mi ca nu e si Kim cine-stie ce monstru sau alte chestii de genul asta:(

    prea multe complicatii pentru mine:D

    „pregateste-te sa primesti cimpanzeii”
    geniala asta=)))

    saracul, imi si imaginez ce fatza a facut:))

    astept cu nerabdare cap urm>:D<:*

  3. dya februarie 27, 2010 la 11:03 pm #

    ,,mda…”:)) f tare:)) cimpanzei=)) bv!

    • RaMona februarie 28, 2010 la 7:02 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*:*:*:*…

  4. nikkinicol februarie 28, 2010 la 6:59 am #

    oooo ce dragutz!!!
    frumos capitol!!!
    adorabil!!!
    minunat!!!!!

  5. unsufletchinuit februarie 28, 2010 la 8:24 am #

    ”mda” :)):)):))doar atat stya sa spun….m-am contaminaat si eu:)):)):)):)):)
    super tare,mi-a placut,deci inca nu s-a ajuns la partea in care a murit angi:((:((:((..
    superb
    kiss:**::*:*::*

    • RaMona februarie 28, 2010 la 7:02 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:* ……..

  6. Lulu februarie 28, 2010 la 10:51 am #

    dulce:X
    cimpanzei:))))):O?
    kim nu o sa devina si ea un monstru ceva, nu? :-s.
    super:*
    astept urmatorul>:D<

    • RaMona februarie 28, 2010 la 7:01 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*…..

  7. mikuworld februarie 28, 2010 la 12:15 pm #

    am pus cap 13:D

    citesc si revin cu com:D

  8. mikuworld februarie 28, 2010 la 12:20 pm #

    de ce am eu impresia ca kim nu-l iubeste pe jer?
    hmmm
    si vsul lui
    de-a dreptul prevestitor..
    ciudat
    sunt foarte curioasa ce o sa se intample acum
    si angela…cu vic:X
    porumbeiiii
    oare cand o sa apara toti acei omntrsii???
    si el?! si aia e monstru
    si bunicasa
    foarte ciudat:X in sensul bunnn
    vai dar e foarte scurt acest cap:(
    mai vreau…inca unul

    xoxo,miku

    • RaMona februarie 28, 2010 la 12:22 pm #

      De fapt il iubeste fff mult. Doar ca ea nu stie prea bine sa arate. Lucrez la cap 52 :> …. am sa-l postez putin mai pe seara cand il termin … Ma bucur ca-ti place!! Te poooop duuulce :*:*:*

  9. roxy februarie 28, 2010 la 12:34 pm #

    mda…mda..mda…drgutz..mda…imi place…mda…in mare parte…mda…dar ….mda mda…se putea si mai bn..MDA…

    glumes=))=))=))=))…e intreresant si asta chiar dak e surt:)):))

  10. roxy februarie 28, 2010 la 12:34 pm #

    mda…mda..mda…drgutz..mda…imi place…mda…in mare parte…mda…dar ….mda mda…se putea si mai bn..MDA…

    glumes=))=))=))=))…e intreresant si asta chiar dak e scurt:)):))

  11. roxy februarie 28, 2010 la 12:40 pm #

    tare faza cu cimpanzei:)):))..:)):)):)) )….:P:P

    si nu prea am ce sa com…adik nu se intampla cn jtie ce ..aaa…doar ata vreua sa te intreb..:D…asta e ziua in care angi se bate cu tetris,nu?;;)/…presupun k da..:)):)):))….si acum are logik..:)):)):))

    :*:*:*:*….

    aaa..si ce e cu visu ala a lu` jer..mai bn zis cosmar?..e ciudat rau de tot;)):))

    cele 3 fete(app imi amintesc de „la tiganci”) sunt: kim, angi si elle?

    hmm..ciudat …:)):)):)):))

    :X:X:X:X:*:*:*

  12. ella februarie 28, 2010 la 1:11 pm #

    hmm de ce am impresia ca visul lui are ceva realitate in el
    :-s
    oricum abia astept cap urm:X:X
    sunt asa draguti impreuna
    si foarte amuzanta faza cu cimpanzeul:))

    • RaMona februarie 28, 2010 la 7:01 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*…

  13. sonycika februarie 28, 2010 la 2:38 pm #

    cap. e uimitor… mie pur si simplu mi-i interesant ce se va intampla mai departe… Jar va ramane cu Kim… e si normal, dar Angela il iubeste pe Victor care e in corpul lui Edward care o iubeste pe Kriss… offf… capul mi se invarte… :DDDD
    Abia astept urmatoarele cap. sa vad ce se va intampla…. :)))) succes… :))))

    • RaMona februarie 28, 2010 la 6:56 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*:*:*

  14. simona februarie 28, 2010 la 4:25 pm #

    yoy scurt da un ….cei mult strica:))
    mda imi place capitolul…mda:)):))
    cemi place de jeremy
    ma intreb cine ar putea fi jer in realitate dak eu sunt kim:->???=))

    • RaMona februarie 28, 2010 la 6:55 pm #

      Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*

  15. simona februarie 28, 2010 la 4:25 pm #

    bun*

  16. mikuworld februarie 28, 2010 la 4:53 pm #

    am pus cap 14
    u cand pui 52?:D

  17. Mikyutza februarie 28, 2010 la 8:01 pm #

    uuuu ce tare:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X
    am postat si eu continuare…te astept cu un comentariu sau o critica>:):))

  18. AdElYnNe martie 30, 2010 la 6:44 am #

    ce vis..:-s sper sa nu fie cv grav..in leg cu el si kim este cam ciudatica 😕

  19. symona aprilie 8, 2010 la 6:37 am #

    te kill…te omor…cum poti sa faci asa cv…si nu raspunzi nici la telefon…aha tie frik>:P…..o sa te bantuim si yo si roxana MU HA HA X-(…..
    P.S.TE OMOR:D

    • rox aprilie 8, 2010 la 7:53 am #

      bn zis simona…dar ai uitat cva;)

      cu muuuulta dragoste,(;;) )
      rox si simo

      =))=))=))

  20. RaMonix:* august 6, 2010 la 5:44 pm #

    heey! eu sunt RaMonix si impreuna cu Monik organizez concursul „Cel mai bine scris fan-fic” si acum sunt in cautare de participanti:D
    daca doresti sa te inscrii, trimite un mail cu numele tau si al ficului pe ramonic95@yahoo.com si noi facem restul;)
    concursul va dura pana pe data de 20. august, timp dde o saptamana asteptam inscrieri apoi o saptamana asteptam voturile:D premiul consta in 3 diplome pentru locul 1, 2, si 3 😀 poop si sper sa participi;):*:*

Lasă un comentariu