Capitolul L – Suprematia nebuniei

20 feb.

Capitolul L – Suprematia nebuniei


DIN PERSPECTIVA LUI JEREMY

Cred ca am fost cam nesimtit cu Kristen, dar merita!

Ia mai da-o-n papuci … am ajuns sa-mi para rau ca m-am comportat astfel.

Hmmm …

Ma plimbam pe strazi ca bezmeticul, fara nicio directie, lovind si bombanind intruna. Cine se crede ea sa-mi spuna ce sa fac? …

Ce papucii matii ti-am spus eu sa faci ???”, „lasa-ma-n durerea mea” o imitam eu sictirit pe nebuna de sor-mea …

Fir-ar ea sa fie!

Ahh … eram un car de nervi … iar idiotul ala de aspirator …aaa si vasele … ce se asteptau ??? Sa le le spal eu ??? … hai ca asta a fost tare .

Am ramas pentru cateva momente privind neputincios in stralucirea apusului, refuzand sa mai gandesc si incercand sa nu ma las hipnotizat de puterea mediului inconjurator …Ma plimbam cred ca de mai bine de cateva ore asa ca mi-am zis sa-mi consult ceasul .

11:34 ???

Care v-a sa zica ma plimb numai de 10 minute ??? … Acest lucru este imposibil. Fie …

As fi vrut sa o vad pe Kim … sa o ating, sa o simt .. dar nu stiam unde sta.

Ce urma sa fac ??? Stiu : ma intorc acasa si o ajut pe aiurita de Kriss.

Am grabit pasul si spre surprinderea mea am vazut-o pe Kriss citind cu atentie eticheta de pe o sticla.

–         Ce faci ?

–         Te-ai intors ?

–         Daca sunt aici … da .. ce faci ?

–         Incerc sa-mi dau seama cum se foloseste.

–         Ce anume ?

–         Sticla asta de … de Fairy !

–         Ala nu e detergent ?

–         Ba da .. dar unde torn? In chiuveta,  inainte sau dupa ce scot vasele ?

–         Parca ziceai ca te pricepi …

–         Bine. Am uitat …tipa ea in defensiva.

–         … bine … poate nu este neaparata nevoie de .. Fairy.

–         La asta ma gandeam si eu! Spuse surazand. Hey! Zi-mi si mie unde tinem sacii pentru aspirator ? ma intreba ea lasand detergentul jos.

–         Ce sa tinem?

–         Sacii pentru aspirator! Repeta Kriss, rabdatoare.

–   De ce trebuie bagat aspiratorul intr-un sac? Intreb uluit. Il duci undeva?

–         Sacul se pune IN aspirator, spuse Kriss, prudenta. Ca sa se adune praful in el. Unde este?

–         Aaa … poi la locul lui! Raspund eu intr-un mod prefesionist.

–         Si locul lui este ??? intreba batand din picior

–         Ce sunt eu aici ??? Cauta-l si singura.

Pfff … Am lasat nebuna sa urce la etaj si sa caute sacii si eu am incercat sa-mi masez fruntea. Zau ca nu am chef de asa ceva. Vreau sa spun, pentru saci de aspirator. Nu stiu nici macar cum arata, cu atat mai putin de unde sa-i cumpar …

M-am indreptat lent, in reluare spre bucatarie. Sa-mi fac o cafea. Mda …

Are sa ma relaxeze.

De-odata aud o bubuitura puternica si urc nervos si speriat sus. Era Kriss plina din cap pana in picioare de praf si harti.

–         Ce ai facut ??? Te-ai transformat peste noapte in cos de gunoi ? spuneam eu incercand sa-mi inabus rasul.

–         Ha ha ha ... Mai taca-ti gura si da-mi o mana de ajutor.

–         Dar ce ai incercat sa faci ??? … Sa vezi cum ti-ar sta si in ale roluri, in afara de acritura???

–         Jeremy, scuteste-ma de comentarii … si ia „scarbosenia” asta de pe mine! Tipa ea aratand oripilata la praful de pe ea

–         Mama, frate! Esti urata de 2 pungi! Am adaugat eu tavalindu-ma pe jos de ras.

–         Poftim ?

–         O punga sa ti-o pun tie pe cap, una mie in caz ca se rupe punga ta.

–         Ia de aici ! si arunca sacul spre mine.

Timp de vreo jumatate de ora am pierdut-o scuturandu-ne hainele de majestatea sa domnul praf, care se impotrivea cu inversunare sa se dea jos. Dupa ce am reusit sa ne curatam, mi-am amintit de cafea .

–         Kriss ! Cum aprinzi aragazul ?

–         Ei bine ! Se rasuceste …aaa… butonul, spuse in cele din urma incercand sa para nonsalanta. E destul de limpede , in definitiv ….

–         Dar are un sistem ciudat, cu un cronometru.

–         Lasa balta aragazul! Rezolv eu totul .

Mda. Cred ca era cazul sa inchei aceasta convesatie. Pur si simplu puneam si eu numai intrebari retorice. Am inceput sa ma invart pe langa ea, incercand sa-mi fac de lucru.

Am luat o carpa si am inceput sa sterg mesele si sa ridic scaunele pe ele, cum vazusem in filme. A fost relativ simpla partea asta, exceptand momentul in care erau sa cada toate scaunele pe mine.

Acum urma ca eu sa fac paturile! Ordin din partea lui Kristen. Ce poate fi atat de greu?

Dupa 15 minute de truda, dau verdictul: nu pot sa fac patul asta, nenorocit! De ce nu sta cearceaful intins ???

Dupa alte 30 de minute migalitoare. Asta e tortura curata. Paturile cantaresc o tona, cearceafurile nu stau intinse si habar nu am cum sa fac idioatele astea de colturi.

–         Ai reusit? Intreba Kriss suspicioasa, uitanduse la parul meu. Jessus, ce-i in capul tau? Ce-s cu penele astea??? Te-ai luptat cu lenjeria de pat???

–         Mm…. Poate ai tu mai mult noroc.

–         Hai ca incerc eu! Baga tu rufele astea la spalat!

–         Bine …


Ar trebui sa fie destul de simplu. Experimentez, deschizand usa masinii si imediat un ecran electronic incepe sa clipeasca la mine. SPALARE! SPALARE!

Ooo …

Ma enervez pe loc! Evident ca vreau sa le speli, imi vine sa ma rastesc. Doar ce-o vreo ??? Da-mi numai ocazia sa bag rufaria inauntru. Ramai calm!

Fiecare lucru pe rand.

Indes o gramada in masina, torn putin praf in tavita de deasupra si inchid cu fermitate usa. Si acum ?

SPALARE! Continua masina sa clipeasca la mine: Spalare!

–         Aaa … da! Mormai eu. Spala-le!

Apas la intamplare pe un buton. „ALEGETI PROGRAMUL” clipeste ea, ca raspuns.

Ma uit imprejur dupa indicii si zaresc manualul ascuns in spatele unei sticle de spray. Il inhat si incep sa-l rasfoiesc. „ Operatiunea de incarcare pe jumatate, pentru cantitatile mici de rufe, este disponibila numai pentru programele cu preaspalare A3-E2 si programele de clatire G2-L7, cu exceptia programului H4.”

Ok. Sa lasam manualul.

Sunt mult mai in ceata decat la inceput.

Hai sa incercam in modul meu. Apas vioi pe taste.

PROGRAMUL K3? Clipeste ea la mine.

Hm… nu-mi place cum suna K3.

–         Vreau altceva! Spun cu voce tare apasand pe alt buton.

ATI ALES K3.

PROGRAM DE SPALARI GRELE, PENTRU TAPITERI.

Spalari grele ???

Tapite … ce ????

–         Opreste-te ! spun eu apasand disperat pe toate butoanele. STOP!

De nervi, lovesc cu putere masina.

–         STOP! Tip eu

–         E totul in regula?

–         Aaa … sigur!

–         Jeremy ! Ce naiba faci ??? tipa Kriss.

–         Nimic!

O iau de brat si iesim impreuna din baie. Nu vroiam inca o criza din parte ei pe tema: Nu esti bun de nimic!

Trecusera doua ore si noi inca nu reusisem sa facem curat. Bine reusisem ceva, sa facem un dezastru mai mare.

–         Kriss, da-te mai in colo! Nu am loc de tine pe canapea! Am tipat nervos.

–         Ete scartz …. stai pe fotoliu daca nu-ti convine!

–         Ce a boali esti!

–         Hai plimba ursul. Incepe „Fashion & Beauty”, asa ca ….

–         Da-mi telecomanda! Acum.

–         Vezi ca sunt mai mare ca tine.

–         Aha … pe astra sa i-o spui lu` mutu. Da-ti craci, ca nu vad nimic de ei. Ti-ai urcat tentaculele in capul meu.

–         Mi le dau daca –ti muti fundul !

–         Fa … nu-mi spui tu mie ce sa fac! Si da-mi telecomanda, ca doar n-oi sta sa urmaresc maimutarelite tale.

–         Du-te-n papucii mei ! Si nu-mi mai spune ”fa” taranoiule !

–         Cu nebunu` sa nu te pui ca mintea lui este in pauza permanenta!

Am continuat sa urmaresc porcaria aia de emisiune si involuntar am inceput sa rad cot la cot cu Kriss de vestimentatiile ciudat de extraterestre ale participantilor. Pur si simplu nu isi dadeau seama ca faceau aceleasi greseli de fiecare data ??? Doamne, parca-s Kristen!

Emisiunea s-a terminat si slava cerului, Kriss a plecat lasandu-ma pe mine stapanul suprem al telecomandei. Am inceput sa butonez si am oprit la un meci. Nu stiu intre cine se dadea, dar era relaxant si mult mai demn de mine, un barbat in toata firea.

–         Opsait! M-am trezit eu tipand nervos. A fost opsait!

–         Cicicicicicici … Ciuciurei lu` mama ! se auzi Kriss

Saracutza Kriss, nu mai apuca mult!

–         Pupa mama pe el …. Cuici mic si pufos! Ciuciurelu` meu si ciuciurica mea …

M-am ridicat nervos in sezut si am vazut-o pe Kriss vorbind cu papagalii . Doamne, este mai nebuna decat am crezut.

–         Cicicicici ….Pupa mama pe ei ….

–         In FUND ! am tipat eu. Kriss, pentru numele lui Dumnezeu, sunt papagali. PERUSI ! Aia nu vorbesc …

–         Vezi-ti de meciul tau si lasa-ma pe mine . Pufulici mei !

–         Mai taci naibi din gura ca ma innebunesti de tot! Si eu ma plang ca pot vorbi, dar saracutzi papagali.

–         Mai taci tu! Nu vezi ca avem perusii astia de un an si in afara de mizerie si galagie nu fac?

–         Parca esti tu ! Poi vezi … au invatat de la tine sa tipe!

–         Ha ha ha …

–         Nu vezi ca pana si ei te injura pe limba lor ?

Mda …

A ajuns pana si sa vorbeasca cu perusi! Ce urmeaza ??? ….

M-am uitat la ceas si era deja ora 19 seara. Nu era intocmai ora mea de culcare, insa nu aveam sa mai stau si sa o aud pe Kriss bombanind cu papagalii. Era mult pre umilitor pentru mine. Daca urma sa vina cineva eram in stare sa spun ca nu o cunosc! Deja imi pregatisem un adevarat discurs, dar spre norocul meu nu venise nimeni. Asa ca am urcat in camera, am inchis usa si am adormit.

………………………………………………………………………………………………………………………………

Totul bine si frumos pana cand am auzit usa deschizandu-se in somn si apoi pe cineva langa mine.

–         Aaaa …. ma aud spunand eu.

–         Jer ! am venit pana la tine! Spuse Kriss timida.

–         Asa si …

–         S-a luat curentul …

–         Asa si …

–         Si mie imi este teama de intuneric.

–         Asa si …

–         Si Angela nu este acasa …

–         Asa si …

–         Am venit la tine.

–         Asa si …

–         Vrei sa incetezi sa mai spui „asa si”, devine obsedant de enervant. Da-ti fundul mai in colo si lasa-ma sa dorm .

Acum am nebuna langa mine. Fie ! Am sa incerc sa nu ma gandesc la asta si sa trag un pui de somn, bine meritat.

–         Jer! Dormi? Dormi?

–         Hmmm …..

–         Jer!

–         Hmm…  Ce ? Ce e sapte? Intreb eu buimac

–         Nu! E patru.

–         Patruuuu….. hmmmm …..

–         Jer!

–         Ce ?

–         Eee… nimic. Am vrut sa vad daca dormi.

–         Dorm … dorm …

–         Ei .. dormi, dormi. Vroiam sa-ti spun ceva, dar daca dormi, dormi.

–         Ce ? ce … spune acum .

–         E.. nimic. Ma gandeam ca noi suntem o famile haioasa.

–         aha …

–         Avem noroc ca ne avem unul pe altul.

–         Mda …

–         Am visat ca eram fericiti, toti ….

–         Cand ai visat ? Ca vad ca de dormit nu dormi.

–         Eee .. nu pot sa dorm ca am dormit azi pana tarziu.

–         Si acum ce faci ?

–         Nimic. Stau si ma gandesc la noi doi si Angela.

–         N-ai putea sa te gandesti numai la tine si sa ma lasi si pe mine sa dorm ?

–         Eh .. dormi. Dormi linistit.

–         Jer!

–         Hmmm …

–         Nici nu stii ce placere am cand te vad dormind asa linistit lana mine. Parca ieri te leganam.

–         Hmmm … De ce nu taci ca sa ai o placere mai mare.

–         Sigur !

–         Hai sa dormim!

–         Mai bine sa ma citesc inca doua pagini. Te deranjeaza ?

–         Hmmm ….

–         Jer!

–         Hmm …

–         Cine e mai mare conte sau viconte ?

–         Mda …

–         Dar aici de ce vroia sa o omoare pe milady ?

–         Daca nu-l lasa sa doarma … E ceasu` patru, draga …

–         Cum sa fie patru? E cinci.

–         Cinci ??? Ooo ….

–         Hai dormi ! Gata.

–         Merci!

–         Jer ! Ti-a iesit un fir alb !

–         De-Adineauri.

–         Jer ! JER!

–         CE ???

–         Stai, stai .. eu sunt!

–         Hmmm …

–         Cum dorm cai in picioare?

–         Ete dorm.

–         Barza doarme-ntr-un picior! Tu ai putea sa dormi ?

–         Eu nu pot nici culcat.

–         Am citit undeva ca : lilieci dorm 15 minute, bufnitele dorm 30 de minute si soparlele 45 de minute.

–         Toata lumea doarme, numai eu nu pot sa dormmmm …..

–         Eee … cand e mic, omu` doarme mai mult.

–         Pana-si cunosc frati si surorileeee…..

–         Jer !

–         Ce mai vrei… ce mai vrei ???? E ceasul cinci.

–         Cum sa fie cinci??? E sase.

–         Saseee….???

–         Eh … hai dormi, dormi , fara grija. Dormi mai repede ca acusi trebuie sa te scoli.

–         Mmmm ….

–         E adevarat ca daca esti obosit nu poti sa dormi ?

–         Nu exista …

–         Stii ca Ilie Nastase a divortat ?

–         TACI !

–         Stii ce face acum ?

–         Doarme …..

–         Hmmm …. Isi impart custodia celor 2 fete: Emma si Alessia.

–         Mmmm …

–         Jer! Ce e aia „pulpe de fructe”?

–         Mere , pere …

–         Atat ?

–         Prune .. mere …

–         Cu samburi ?

–         Samburi dormmm …..

–         Din samburi de …

–         Bine, femeie! Ce naiba faci ???

–         Daca nu pot sa dorm, Jer ! Imi este frica …

–         Poi … hai da-te jos din pat si fa-mi un ceai.

–         Uff … ce om fara suflet! Ma scoli in puterea nopti sa-ti fac ceai. Eee .. hai da-te si tu din pat ! Azi eu stau acasa … n-am chef de scoala .

–         Dar eu ce fac ??? Ca mor de somn. Si mai am si ore!

–         Ce-ai facut aseara?

–         Am dormit cu o tiuitoare !O moara hodorogita …


Ma-m ridicat teleghidat din pat si m-am indreptat spre baie. Dupa rutina obisnuita am coborat la parter, am inghit de doua ori din ceaiul pe care mi-l pregatise Kriss si am plecat spre scoala .

In sfarsit un moment de liniste si reculegere .

Azi va fi o zi lungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………….

……………………………………………………………………………………………………………..

Nota:

Hey>:D<

Scuzati-mi intarzierea, dar asa este cu scoala. Voi stiti mai bine !

Sper sa va placa acest cap :)) ….

„Noaptea la veverite ” :)):)):)) …

Urm cap nush cand apare … Eu una „sper” cat mai curand 😀 ….

Va pooooop !!!

PS: Cititi si comentati!

54 răspunsuri to “Capitolul L – Suprematia nebuniei”

  1. dya februarie 21, 2010 la 12:19 am #

    am ras cu lacrimi:))=)) ,,Cicicicici ….Pupa mama pe ei ….

    – In FUND ! am tipat eu. Kriss, pentru numele lui Dumnezeu, sunt papagali. PERUSI ! Aia nu vorbesc …”
    si ce-i face kris cand el voia sa doarma=)) f tare:))

  2. sonycika februarie 21, 2010 la 8:44 am #

    faza cu papagalii m-au facut sa rad… imi plce mult ca Kriss si Jer se impaca… e timpul sa devina o familie…
    totul e superb… astept urmatorul cap… succes… 🙂

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:55 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :*:*:*:*:*:*

  3. unsufletchinuit februarie 21, 2010 la 9:02 am #

    – Jer! Dormi? Dormi?

    – Hmmm …..

    – Jer!

    – Hmm… Ce ? Ce e sapte? Intreb eu buimac

    – Nu! E patru.

    – Patruuuu….. hmmmm …..

    – Jer!

    – Ce ?

    – Eee… nimic. Am vrut sa vad daca dormi.

    – Dorm … dorm …

    – Ei .. dormi, dormi. Vroiam sa-ti spun ceva, dar daca dormi, dormi.

    – Ce ? ce … spune acum .

    – E.. nimic. Ma gandeam ca noi suntem o famile haioasa.

    – aha …

    – Avem noroc ca ne avem unul pe altul.

    – Mda …

    – Am visat ca eram fericiti, toti ….

    – Cand ai visat ? Ca vad ca de dormit nu dormi.

    – Eee .. nu pot sa dorm ca am dormit azi pana tarziu.

    – Si acum ce faci ?

    – Nimic. Stau si ma gandesc la noi doi si Angela.

    – N-ai putea sa te gandesti numai la tine si sa ma lasi si pe mine sa dorm ?

    – Eh .. dormi. Dormi linistit.

    – Jer!

    – Hmmm …

    – Nici nu stii ce placere am cand te vad dormind asa linistit lana mine. Parca ieri te leganam.

    – Hmmm … De ce nu taci ca sa ai o placere mai mare.

    – Sigur !

    – Hai sa dormim!

    – Mai bine sa ma citesc inca doua pagini. Te deranjeaza ?

    – Hmmm ….

    – Jer!

    – Hmm …

    – Cine e mai mare conte sau viconte ?

    – Mda …

    – Dar aici de ce vroia sa o omoare pe milady ?

    – Daca nu-l lasa sa doarma … E ceasu` patru, draga …

    – Cum sa fie patru? E cinci.

    – Cinci ??? Ooo ….

    – Hai dormi ! Gata.

    – Merci!

    – Jer ! Ti-a iesit un fir alb !

    – De-Adineauri.

    – Jer ! JER!

    – CE ???

    – Stai, stai .. eu sunt!

    – Hmmm …

    – Cum dorm cai in picioare?

    – Ete dorm.

    – Barza doarme-ntr-un picior! Tu ai putea sa dormi ?

    – Eu nu pot nici culcat.

    – Am citit undeva ca : lilieci dorm 15 minute, bufnitele dorm 30 de minute si soparlele 45 de minute.

    – Toata lumea doarme, numai eu nu pot sa dormmmm …..

    – Eee … cand e mic, omu` doarme mai mult.

    – Pana-si cunosc frati si surorileeee…..

    – Jer !

    – Ce mai vrei… ce mai vrei ???? E ceasul cinci.

    – Cum sa fie cinci??? E sase.

    – Saseee….???

    – Eh … hai dormi, dormi , fara grija. Dormi mai repede ca acusi trebuie sa te scoli.

    – Mmmm ….

    – E adevarat ca daca esti obosit nu poti sa dormi ?

    – Nu exista …

    – Stii ca Ilie Nastase a divortat ?

    – TACI !

    – Stii ce face acum ?

    – Doarme …..

    – Hmmm …. Isi impart custodia celor 2 fete: Emma si Alessia.

    – Mmmm …

    – Jer! Ce e aia „pulpe de fructe”?

    – Mere , pere …

    – Atat ?

    – Prune .. mere …

    – Cu samburi ?

    – Samburi dormmm …..

    – Din samburi de …

    – Bine, femeie! Ce naiba faci ???

    – Daca nu pot sa dorm, Jer ! Imi este frica …

    – Poi … hai da-te jos din pat si fa-mi un ceai.

    – Uff … ce om fara suflet! Ma scoli in puterea nopti sa-ti fac ceai. Eee .. hai da-te si tu din pat ! Azi eu stau acasa … n-am chef de scoala .

    – Dar eu ce fac ??? Ca mor de somn. Si mai am si ore!

    – Ce-ai facut aseara?

    – Am dormit cu o tiuitoare !O moara hodorogita …

    ti-ai propus sa ma omorii??sa sty ca ti-a iesit numai pot de ras…era sa ma ince in propiul ras..noaptea la vererite mai degraba noaptea la nebunii=))=))=))
    esti geniala,pe cuvnatul meu de onoare.

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:54 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :*:*:*

  4. ligydivina22 februarie 21, 2010 la 10:44 am #

    doamne cat am putut sa rad, mi-au dat si lacrimile, mai ales cand a vorbit Kristen cu papagali
    imi e rau de atata ras, mai aveam putin si ma inecam
    iti multumesc pentru acest cap amuzant
    si vreau urm

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:54 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :*:*:*:*

    • RaMona martie 19, 2010 la 11:07 pm #

      Am postat si eu cap 53 …:)) … intr-un final! Sper sa-ti placa >:D:D:D<`

  5. funnkysmile februarie 21, 2010 la 11:05 am #

    doamne, cat am ras=)))

    saracul jer=))))
    Kris e asa stresanta:))) „dormi?JER dormi? ei bine..daca dormi nu-ti mai zic”=)))

    „sti ce face acum?
    Doarme”=)))

    si faza cu Fairy, sau cu masina d spalat..n-am cuvinte=))))

    „Spalare Spalare!!
    normal k vreau sa le speli!!”

    genial capitolul=))
    inca mai rad=)))

    PS: am pus si eu cap 5:D

  6. simona februarie 21, 2010 la 11:41 am #

    ce tare e capitolul asta:))=))
    mia placut faza cu jer dormi?si aia cu esti urata de doua pungi :))=))
    sper k urmatorul cap sa apara cat mai repede
    succes:*:*

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:54 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :D:D:D:D:D

  7. mikuworld februarie 21, 2010 la 12:28 pm #

    si, ca de obicei, ajung si eu la sfarsit. decat deloc…
    si in sfarsit ai pus si tu cap 50
    wow…50 de capitole:O asta e muuult…
    gazda, ultima carte a lui mayer are 49 =prolog si epilog:X ai intrecut-o…:O
    asta-i interesant

    am o intrebare
    dc numerotezi cap cu cifre romane?
    ma tot intreb de cand citesc acest fic:))
    dar mereu uitam sa intreb si in scris

    asa…revenind…jeremy e dragut…si kriss e aiurita
    ca de obicei
    ce usor treceau orele:)))
    ce misto la facut pe jer sa nu mai doarma
    :))
    ce se mai intampla cu angela?
    curioasa…:D

    xoxo,miku

    • RaMona februarie 21, 2010 la 12:34 pm #

      Sincer notez astfel capitolele pentru ca mi se pare mai interesant si mai derutant cand vezi L in loc de 50 si altele :)):)):)) … si povestea mea de apropie de sfarsit … dar mai sunt cateva capitole mari :)) … Ma bucur enorm ca-ti place!!! >:D:D:D<

      • miku februarie 23, 2010 la 2:49 pm #

        ah da chiar e derfuntant
        foarteȘ))
        nu vreau totusi sa se termineȘ(
        abia ast urm cap;d

  8. ella februarie 21, 2010 la 5:40 pm #

    „Toata lumea doarme, numai eu nu pot sa dormmmm ”
    =))
    saracul:))
    sunt asa de dragutzzziii:X
    si comiiicciii
    =))
    s-au apucat sa faca curatenie:X
    ce imi place de Kriss ca a devenit mai buna:X\
    asta-i efectul Edward:))
    suuuper:X
    :X:X:X
    minunat:X
    p.s am postat si eu cap urm

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:53 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :D:DD

    • RaMona martie 19, 2010 la 11:07 pm #

      Am postat si eu cap 53 …:)) … intr-un final! Sper sa-ti placa >:D:D:D<..

  9. Gaby februarie 21, 2010 la 6:02 pm #

    =))

    Doamne, nu mai pot de ras:))=))

    dar cand are loc ce s-a intamplat in capitolul asta?
    inainte de accidentul angelei nu?:-?

    • RaMona februarie 21, 2010 la 6:05 pm #

      Dap :D:D:D … este inainte de accidentul Angelei … in week-endu` dupa peterecere :D:D:D … Ma bucur ca-ti … placa si iti multumesc din suflet ca citesti >:D:D:D<… Te pooop duuuulce :*:*:*

      • Gaby februarie 21, 2010 la 6:16 pm #

        si eu>:D<:*

        mersi ca m-ai lamurit

      • RaMona februarie 27, 2010 la 10:53 pm #

        am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult >:D:DD:<

    • RaMona martie 19, 2010 la 11:07 pm #

      Am postat si eu cap 53 …:)) … intr-un final! Sper sa-ti placa >:D:D:D< ….

  10. Mikyutza februarie 21, 2010 la 7:17 pm #

    :)))lol=)))mi-a placut faza cu:- Kriss, da-te mai in colo! Nu am loc de tine pe canapea! Am tipat nervos.

    – Ete scartz …. stai pe fotoliu daca nu-ti convine!

    – Ce a boali esti!

    – Hai plimba ursul. Incepe „Fashion & Beauty”, asa ca ….

    – Da-mi telecomanda! Acum.

    – Vezi ca sunt mai mare ca tine.

    – Aha … pe astra sa i-o spui lu` mutu. Da-ti craci, ca nu vad nimic de ei. Ti-ai urcat tentaculele in capul meu.

    – Mi le dau daca –ti muti fundul !

    – Fa … nu-mi spui tu mie ce sa fac! Si da-mi telecomanda, ca doar n-oi sta sa urmaresc maimutarelite tale.

    – Du-te-n papucii mei ! Si nu-mi mai spune ”fa” taranoiule !

    – Cu nebunu` sa nu te pui ca mintea lui este in pauza permanenta!
    =)))))))si asta=)))):
    – Cicicicici ….Pupa mama pe ei ….

    – In FUND ! am tipat eu. Kriss, pentru numele lui Dumnezeu, sunt papagali. PERUSI ! Aia nu vorbesc …

    – Vezi-ti de meciul tau si lasa-ma pe mine . Pufulici mei !

    – Mai taci naibi din gura ca ma innebunesti de tot! Si eu ma plang ca pot vorbi, dar saracutzi papagali.

    – Mai taci tu! Nu vezi ca avem perusii astia de un an si in afara de mizerie si galagie nu fac?

    – Parca esti tu ! Poi vezi … au invatat de la tine sa tipe!

    – Ha ha ha …

    – Nu vezi ca pana si ei te injura pe limba lor ?
    =))))tare rau:-j:))))>:D:D:D:D< plashe mult ficul tau:D

  11. Mikyutza februarie 21, 2010 la 7:20 pm #

    auzi….cand mai intri pe net si sunt online sa-mi dai si mie buzz sa vb plss:*:*:*:*:*:*

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:53 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult …>:D:D:D:D<

  12. mikuworld februarie 22, 2010 la 8:23 am #

    am pus cap 10 part 2:D

  13. nikkinicol februarie 22, 2010 la 6:29 pm #

    super!am murit de ras,(metaforic vb),doamne…sunt atat de comici,ar trebui sa existe filme de comedie…asa…
    supe!!!

  14. roxy februarie 22, 2010 la 8:44 pm #

    wow..ffff..tare..il ador=))=))=))=))..am ras…=))=))=))….imi placeeeeeeee=))=))=))….

  15. roxy februarie 22, 2010 la 8:55 pm #

    deci faza cu ciuciurei e reala…e din viatza mea inspirata…eu vb la fel cu papagalu` si adi se uita la meci=))=))=))…eee…sunt vedeta..=))=))=))…

    adik..jtiu k io o inspir mereu pe ram…ce e cva nou?=))=))

  16. roxy februarie 22, 2010 la 8:56 pm #

    si cu aspiratoru…curatenia..cam asa e si la mn=))=))=))

    :)):))=))…eee…bn io ma descurc cat de cat=))=))

  17. roxy februarie 22, 2010 la 9:08 pm #

    aoleu…ce sa-ti mai zic…sa povestesc despre incidentul de azi d l ora de scport.?;;)..nu cred k vrei..dar tocmai d-aia o sa vb…(inceteraza cu:aaaa…alea k ma turbezi – in timp ce io sc astea ram imi trimite pe mess nijte idiotenii in care se milogeste- termina)

    asa…io k o sportiva adevarata facem abdomene sau cum so-or chema si ram ma timea de picioare in timp ce se gandea la cva pt o sceneta…si…cand i-a venit ideea geniala(era de-a dreptul magnifik…extraordinara…supraomeneaska…eee…mirifik…) ce a facut ea?..poi…a zis STOP si a intins mainile spre mn, iar eu care ma ridicam m-am trezit cu mainile pe…pe …pe mn…is am tipat disperata si m-am lasat pe spate..iar ea..k o colega buna care vroia sa ma arunce pe geam…a cazut pe mn:-w…cu mainile pe …mn..k doar nu s-a obosit sa le ia:-w…

    eeee….ram-ule..ce idei ai..de acum cand iti vine o idee sa jtiu sa nu fiu pe langa tn k nu se jtie…:-ss…off…:-w

    COM ASTA ITI PLACE????… sa nu zici nu k nu am alte idei si treb sa plec la inv…plus k am dat din casa si nu-mi place=))=))..bn te priveste si pe mn asta=))…k doar u ejti pers principal..si negativ>:P

    =))=))=))=))….

    pa…am de inv:*:*:*:*..

    =))=))=))

    :P:P:P:P

    :P:P:P:P

    reau sa fie lung si sa te tin in suspans…

    :)):)):)):)):))…

    asa k lungesc momentu=))=))=))

    cum suna asta=))…ma rog…

    pa

    pa

    pa

    :*:*:*:*:*:*:*:*…..

    the end;)..ta na na….:)):)):))

    • RaMona februarie 22, 2010 la 9:17 pm #

      OMG … :)):)):))
      Ai dat din casa :)):)):)) … I can`t believe !!! :)):)):)) …Shame on you :)) …
      Hmmm … akm sa incerc sa ies din ce m-ai bagat :)):)):)):)) …
      Dap in timp ce facea saracutza abdomene (8-|) si da.. ai zis corect asa se numesc :)):)):)) … mio-a venit o idee brilianta pt sceneta de la engleza :)) … si am … am … am …. :)):)):)) … v-ati prins si voi :)):)):)) …
      App mai tragi de haltere ???? :)):)):))) …
      Mai vrei sa faci MUSCHI :)):)):)) …. omg :)):)):)) … de-abia ridicai 1 din acele greutati … si eu 5 :D:D:D …. :)):)):)) …
      Ce mai : „mister musculo” scrie pe mine ;)) …

      Aaaaa … si app … nu ma milogeam :-w …
      Iti trimiteam numai „:o3” si „puppy dog eyes” :)):)):)) …. ca sa …. ca sa …. ca sa …. stii tu :)):)):))

      Ce-mi place sa fiu personaj negativ :)):)):)) …
      >:D:DD<
      Ms pt "putinu`" comm :)):)):))
      Te pooop musculoaso :)):)):)):)) ….

  18. roxy februarie 22, 2010 la 9:11 pm #

    s-or*
    si*
    te priveste si pe tn*

  19. roxy februarie 22, 2010 la 9:12 pm #

    vreau*

    eee…scz..emotiile de vedeta=))=))=))

    • RaMona februarie 22, 2010 la 9:21 pm #

      Aaa … am uitat sa mentionez :
      Dap am cazut peste ea …. dar nu cum isi imagineaza ea :)):)):)) …
      Si nu am reusit sa ridic mainile de pe ea ….:)):)) pentru ca m-am dezechilibrat cand ea s-a lasat pe spate inapoi :)):)):)) ….
      Asa ca … next time … roaga pe altcineva sa te tina cand faci abdomene … doar daca nu-ti place sa te pipai :)):)):)):))
      =))=))=))
      Akm mi-am adus aminte de ora de mate cand ma pipaiai :)):)):)) …
      =))=))=))
      Jesus ….esti criminala :))
      Bn … noi (NU) glumim … asa ca IGNORATI-ne :)):)):)) …
      Asa ne comportam zilnic .. tipam una la alta …. (bn eu mai mult la ea ) :)):)):)) .. si tot asa … dar tot ne iubim :)):)):))

  20. roxy februarie 22, 2010 la 9:22 pm #

    ce sa zik…si ce dak ridicam unu pt mn e bn si sa jti k am incerkt si cu 2 si am reusit sa le ridik se vreo 3-4 ori…si chiar si cu 3 greutati am incercat si dak tineai u de un maner d-ala io-l puteam aduce pe al 2-lea:P:P…ha ha .. :P:P…

    nu te mai da u mare k poti cu 5..eee…ce sa zik…e urat sa ai muschi=))=))….zik si io..:P:P:))..

    haidi pa…si te pwpw si io…(nu jtiu cum sa-ti zik..ti-as zice eu dar nu-mi permit direct=))=)) )…:P

    :*:*:*

    • RaMona februarie 22, 2010 la 9:25 pm #

      Doar ti-am spus ca-ntr-o viata anterioara am fost baiat :)):)):)) …
      Imi plac luptele :)):)):)) … si armata :X:X:X ….
      Aaa … si in viata trebuie sa stii de toate .. de la balet (stiu) … gimnastica (stiu) … box (stiu) :)):)):)):)) … ca noi fetele suntem catalogate : sexul slab !
      Eu nu-s asa X( …..
      :)):)):))

  21. roxy februarie 22, 2010 la 9:25 pm #

    io nu te pipai..bn?…poate u pe mn k ai maineile reci meru si vrei sa te incalzesc eu (ram e vampir k e rece mereu si io varcolac)

    =))=))=))…

    mi-a placut faza aia…>>Asa ne comportam zilnic .. tipam una la alta …. (bn eu mai mult la ea ) :)):)):)) .. si tot asa … dar tot ne iubim :)):)):)) <<..de unde jti u asta?

    =))=))..hai bn e asa cum zici u:P=))=))

    :X:X:X:X (se potrivesc inimile astea;) )

    :*:*:*

  22. funnkysmile februarie 23, 2010 la 7:53 am #

    06-I think i’m fine..

    cap 6:D
    sper sa-ti plc>:D<

  23. mikuworld februarie 25, 2010 la 4:56 pm #

    am pus cap 11 part 1

  24. mikuworld februarie 25, 2010 la 7:12 pm #

    am pus part 2 cap 11

  25. Laurika februarie 26, 2010 la 6:36 pm #

    Ramona mama esti cea mai atre .Ai un fic super sa stii .Ador ficul .Spune-mi secretul tau :Cum reusesti sa scrii asa de mult asa de repede ?

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:51 pm #

      am postat si eu cap 51, este cam scurt, dar promit ca maine ma revansez mai mult :D::DD …. U cand mai postezi ??? te poooop duuulce :*:*:*

      • Laurika februarie 28, 2010 la 3:14 pm #

        pai cand o sa mai am timp , sa scriu .am idei multe dar nu am timp .te anunt cand postez.

      • RaMona februarie 28, 2010 la 6:55 pm #

        Hey >:D< … Am postat si eu cap 52 .. Sper sa-ti placa !!! Te pooop :*:*:*:*

      • RaMona martie 19, 2010 la 11:06 pm #

        Am postat si eu cap 53 …:)) … intr-un final! Sper sa-ti placa >:D:D:D< …

  26. dya februarie 26, 2010 la 9:39 pm #

    am terminat si eu partea 1 din capitolul 13… 13 cu ghinion:))pt alice:)) http://noaptesizi.wordpress.com/13-internata-la-nebuni-partea-1/

    • dya februarie 26, 2010 la 9:40 pm #

      sper sa-ti placa…

  27. mikuworld februarie 26, 2010 la 9:42 pm #

    Mi-am facut un nou blog, http://mikufiction.wordpress.com/ , unde o sa-mi pun pe parcurs toate creatiile. Momentan este prima parte de la un scurt fan fic VIATA DE SPION. Te astept si acolo sa citesti si sa comentezi:D:*

  28. mikuworld februarie 27, 2010 la 7:00 pm #

    am pus cap 12 part 1
    imi cer scuze de pe acum:D

    xoxo,miku

  29. mikuworld februarie 27, 2010 la 8:52 pm #

    am pus part 2 cap 12

    • RaMona februarie 27, 2010 la 10:46 pm #

      Am postat si eu cap 51, e cam scurt, dar ma revansez maine mai mult 😀 …:D >:D<.

  30. Lulu februarie 28, 2010 la 10:49 am #

    „- Uff … ce om fara suflet! Ma scoli in puterea nopti sa-ti fac ceai. „=)))
    asta era de la o parodie?:))
    „unu noaptea la veverite”? cumva?:))))

    foarte tare capitolul asta:))
    plin de haz:X:))
    imi place ca incep sa se inteleaga:X
    trec imediat si la urmatorul capitol;))

  31. AdElYnNe martie 30, 2010 la 6:37 am #

    ei si curatenia =)) saracutza kriss ii este frica de intuneric super tare..discutia lor :)) pupici :*:*

Lasă un comentariu