Arhiva | 10:48 pm

Capitolul XLIII – Isterii

2 feb.

Capitolul XLIII – Isterii

DIN PERSPECTIVA LUI JER

*

Off .. ce –ti este si cu surorile !

Cu ce ti-am gresit Doamne ?

Fie .. unde  fi Angela ???  Ea este sigura din aceasta familie (sau cel putin ce a ramas din familie) care are capul pe umeri.

–    Angela!

Nimic! Adevarul ca la haosul asta nu ma aud nici pe mine tipand. Deja ma innebunea muzica asta scandalos de asurzitoare si toti acesti invitati nesuferiti care n-au facut nimic mai mult decat sa se holbeze la Kim intreaga noapte si sa ma injunghie pe la spate . Masochistii astia … Neghiobii …

Bine cred ca si eu incepeam sa fiu nesuferit dar cine nu ar fi cand esti inconjurat de toate specimenele .

–         The party is OVER !!! am tipat eu isteric

–         What did you said , bro` ?

–         It`s OVER !

–         Hai , bro` … nu este nici 1 noaptea.

–         Ce parte din „it`s OVER” nu intelegi ?? zi-mi ca-ti desenez …

–         Hai , mei … doar nu vorbesti serios!

–         Aaa.. NU Doamne – sfinte  … AFARA CU VOI!

–         Hey, frumuselule !

M-am intors nervos spre fata care ma strigase. Era … vulgara! Doamne cu o fusta … ca sa nu spun ca era in bikini , parul desprins .. si am uitat sa specific ca era imbracata la roz din cap pana-n varful degetelor de la picioare … Cine e si fata asta plastica ??? Doamne !

–         Hey , sweet heart! Relua ea.

–         Dear … the party is OVER !

–         Sweet …

–         Nu e bordel aici ! Aaa.. si vad ca ai picioare frumoase! Vreau sa le vad cum merg de la spate … Bye !

–         Frate … ce te-a apucat ! ma intreba nervos Justin

–         Nimic … doar ca …

–         Stiu ! petrecerea s-a terminat… dar mai este atat bautura … nu ar fi pacat sa o irosesti ? Esti egoist o pastrezi numai pentru tine , ai ???

–         Atunci ia o cu tine .. sa-ti tina companie pe drum …

–         Toata BAUTURA ???

–         Da … acum sterge-o !

–         Dar bro` … Ce fac daca imi este foame pe drum ?

–         Nu intinde coarda!

–         Bine , bine ! … Haideti sa spargem petrecerea!

Eram atat de mandru de mine !

Stateam si priveam cum toata avalansa de invitati pleaca si lasa in urma un dezastru . Dezastru era putin spus … Cred ca doar usa mai era in picioare pentru ca acoperisul casei mai avea putin si se prabusea.  Doamne ! Cred ca Angela cand isi v-a reveni din amnezie avea sa ma omoare si pe mine si pe Kriss  .

Dar unde o fi …

Pff…. ce mai conteaza acum ..

Am urcat incet , incercand sa evit toate navetele goale si toate sticlele sparte ….

Dar cum urcam am vazut o sticla de bere neinceputa …

Ia-ma … nu ma lasa aici singura” imi soptea berea

Am innebunit , nu-i asa ??? … Spuneti-mi ca si voi auziti vocea aceea seducator de apetisanta …

Nu ma lasa .. deschide-ma … Am sa te fac cel mai fericita barbat.”

Fir-ai tu de sticla perversa .. am ridicat-o. Doamne ce frumos arata si ce frumos mirosea.

Doar o gura si-ti promit ca nu-ti va parea rau

Si dupa una mai vine inca una si tot asa …

Doar o gura … una mica

Auzi , sticlo! Eu nu mai sarut pe nimeni … doar pe Kim!

Kim! … numele ei imi ardea gatul … NU aveam sa cad din nou in patima betiei. NU!

Asa ca eram pe punctul de a izbi sticla de perete.

NU face asta! Doar eu te voi readuce la viata! Iti stiu toate secrete .. nu te voi dezamagi! Deschide-ma … bea-ma ! Acum … nu face asta ! Ai sa REGRETI !

Si BUF !

Uff … am murdarit peretele ! Ce mai conta acum! Important era ca am rezistat tentatiei. Kim de ce –mi faci asta? Era mult mai simplu pentru amandoi sa fi langa mine acum!

Am urcat in camera , m-am schimbat repede in ceva mai confortabil … si dus am fost pe „Taramul Viselor Devenite Realitate Pentru O Noapte”

„Era totul perfect ! Eu, Kim .. ea soptindu-mi Nopate buna … vise … pana cand m-am simtit aruncat intr-un loc straniu. Era un cimitir sau ..

Doamne ! Eram pe jos … incercand sa-mi dau seama daca-i realitate sau vis . Nu vedeam nimic, era ceata … si o voce disperata imi tot striga numele zicand :

„- Jer pleaca !!! Cat ai timp ! … GO AWAY !!! …”

Apoi am vazut o fata frumoasa, alba , sfasiata de o forta interioara mult prea puternica care tot tipa sa plec… Semana atat de mult cu …”

Si atunci m-am trezit speriat  si transpirat. Ce a insemnat asta ??? Cine era fata aia ??? …

Pff … doar un cosmar incercam eu sa ma linistesc!..

Mi-am trantit capul din nou pe perna si am adormit din nou.

*

TRRRR ….

Ahh … Fir-ar el de CEAS !

Am coborat debusolat din pat , m-am imbracat repede pentru scoala si …

Ce prost mai sunt!

Este sambata azi!

M-am trantit din nou in pat si am adormit …

Hmm … acum urmeaza partea a mai grea dupa petrecere … CURATENIA !

Eu ??? …

Doamne !!!

Era ora 10:30 …. Wow …

Am coborat pana la parter cand am auzit-o pe Kriss …

–         Aoleu !

–         Ce ai patit ??? am intrebat eu amuzat de capita de fan din capul lui Kriss .

–         Aoleu ! Capul asta !!! Nu-l mai suport!

–         Arunca-l …

–         Ha ha ha … ce sa spun Jer, te-ai chinuit mult pana ai gasit replica aia , nu?

–         Hmm … de fapt! Deloc …

–         Au ! Capul …

–         Eu ce –ti tot repetam aseara ??? Lasa Kriss, bautura … dar cine sa ma auda ?

–         Mai taci!

–         Tu nu, cantai intruna : Tra la la  …

–         Taci naibii odata din gura ca-mi vajaie capul mai rau!

–         He he he … draga surioara! Acum suporta consecintele!

–         Ia sa vad tu cat suporti ! si arunca in mine cu punga de geata .

–         Stai nebuno! Ce ai ???

–         Na! Sa vezi si tu cum e cu o durere insuportabila !

–         Iti arde de glume , ai ???Tu chiar vrei sa ma interesez de un loc la nebuni pentru tine , nu-i asa ? Deja vad ca tipi , arunci … ce urmeaza ??? Sa ..

–         Sa primesti palme daca nu taci !

–         Shh … mai incet ca se sperie vecinii si anunta balamucul …inaintea mea .

–         Nu-ti forta nerocul cu mine ! Stii ca sunt ..

–         Nebuna ??? stiu de prima oara cand te-am vazut.

–         Mai taca-ti gura!  Ce naiba a fost aici ??? O turma de elefanti ?

–         Cu tine-n frunte.

–         Pastreaza comentariile pentru mai tarziu … cand am sa ma simt mai bine.

–         De parta te-ai simti vreodata bine!

–         Taci!

–         Nu crezi ca mai bine ne-am apuca de Curatenie ???

–         Unde e miloaga de Angela ?

–         Nu stiu .. probabil inca doarme !

–         Ah …. putoarea! Du-te si trezeste-o !

–         Bine …. NU ESTE AICI ! am strigat eu la ea deschizand usa camerei. PATUL E INTACT.

–         Pe unde o ratacii ???

–         Nu stiu …Kriss…hai pune si tu mana pe ceva …matura…mop…ce vrei…fa-te utila! e mai rau decat dupa cutremur aici !

–         Ha ! Hai ca mi-a placut asta ! Foarte amuzant ! Hai apuca-te ! Incet si vezi sa cureti tot !

–         Noh … da` ce-s eu ???

–         Si eu ce sunt ??? Menajera ???

–         Sincer la felul in care arati … nu esti departe de o menajera.

–         Taci ! … tu dai cu matura si lasa ca strang eu aici!

–         Prea bine .. acum : Unde e matura ???

–         Ce stiu eu ??? Intreaba pe altcineva …

–         Si ma rog pe cine sa intreb ??? Vreun om de pe strda ? „Ma scuzati daca sunteti om cu toate surubelele, unde ati pune o matura daca ati avea ???”

–         Vad ca te descurci! Acum treci la treaba si nu mai sta .

Acum .. sa vedem !

Unde e matura ??? Sau aspiratorul .. tot aia !

Vai ! Sunt un dezastru …

Pana la urma am gasit matura si am inceput…Dar cum se tine matura ???

Si ce-s paiele astea ??? ….

Pfff … prea greu! …mai bine caut aspiratorul .

Intr-un final am gasit aspiratorul. L-am adus jos la parter si … am inceput sa cuat cablul.

–         Kriss ia vino !

–         Ce mai este acum ?

–         Cum il bag in priza ???

–         Poi … simplu !

–         Cum ???

–         Hai ca nu-i greu! …

–         CUM ?

–         Bagi cablul in priza !

–         Si ma rog : de unde naiba iau cablu ???

–         Poi … eu de unde vrei sa stiu ??? Nu l-ai lasat sus ???

–         NU!

–         Pff …poate nu trebuie sa-l bagi in priza ! pui alea si doar apesi pe buton.

–         Aha … stai sa vad daca merge ! Asta unde vine ?

–         Acolo .

–         Nu incape …

–         Ia mai bine matura si nu ma mai stresa .

–         Si cu … matura cum dau ?

–         Esti prost ! Du-te si spala vasele cat dau eu cu matura si strang sticlele goale.

–         Ok …

Acum vasele !

Cat de greu poate fi ? Am vazut in filme de atatea ori …

Pui vasele in chiuveta , dai drumul la apa … le lasi la inmuiat si dupa aceea le scoti gata spalate. Ce simplu …

Asa … deci !

Am inceput si am dus toate vasele in chiuveta … am dat drumul la rubinet. Intocmai cum stiam si am asteptat. Dar cum timpul costa bani … m-am apucat de strans hartiile si cioburile de pe jos.  Hai ca nu e atat de greu pe cat pare!

–         Jeremy tu esti prost sa prost ? Din doua , una ! Alege .

–         Poftim ?

–         Ce papucii matii ti-am spus eu sa faci ?

–         Sa spal vasele .

–         Asa .. vad ca reti . Si ce naiba faci tu acum ?

–         Poi … astept sa se spele vasele …

–         Mare ti-e minunea Doamne !

–         Ce???

–         Si astepti de mult ?

–         De 5 minute …

–         Aha … si cat ai de gand sa ma astepti ?

–         Nu stiu … inca 5 minute ?

–         Cauta-ma pe afara , te rog! Cara-te ! Pana nu incep sa fac crize !

–         Dar …

–         Niciun dar …. te rog … lasa-ma-n durerea mea!

*

Offf… Doamne !

Ce are kriss acum ???

Cu ce-am gresit ! E asa nedrepta!!!

Ma si enervase! Incercam si eu sa o ajut …. asa e cand ajuti !

In bag picioru` in ea de treaba !!!

Am trantit usa si am inceput sa ma plimb ca descreieratul pe strazi …

………………….

DIN PERSPECTIVA  LUI   KIM

Seara trecuta fusese inimaginabil de frumoasa . Atat de sensibila , de romantica si putin piperata . Ce-mi placea sa ma joc cu Jer. Trebuia si el sa sufere asa cum am suferit eu timp de 2 saptamani prin spital innebunita de dorul de el.

Asa ca l-am rugat pe Collin sa se dea la mine … nu ca nu s-ar fi dat si-n realitate . Doar ca nu prea avea curajul necesar . Sau dansul . Era saracul o bucata de piatra pe langa mine : pastina.

Dar declaratiile m-au surprins in cel mai placut mod. Nu mi-l imaginam in postura de baiat cuminte , de casa si romantic, ci contrar invers. Doamne si cat il iubeam !

Cat am asteptat sa-mi spuna : te iubesc ! In fiecare zi de scoala cand privirile ni se incrucisau zbieram in mine : Te iubesc ! … dar nu ma auzea nimeni pentru ca pastram totul in mine inclusiv suferinta si durerea.

Excluzand toate aceste momente superbe, era un lucru ce-mi bantui gandurile intreaga seara! Un lucru simplu :

ANGELA !

Cum era posibil ca Angela , sora mijlocie a lui Jer, sa semene atat de mult cu …

Dar nu era posibil. Era impotriva legii !

Semana atat de mult cu Anabell … dar Anabell era moarta !

Stiam prea bine! …

Dar .. cum ???

Maine la prima ora urma sa-i fac o vizita bunicilor ! Buna Estera si bunu Sven … (mai ales el) avea sa-mi confirme banuielile.

Dar pana atunci am sa adorm cu gandul la JEREMY … baiatul viselor mele !

Te iubesc …..

………………………………………………………………………………………………………….

Nota :

Hey >:D<

Gata si cap 43 :)):)):)) ….

Sper ca va placut !!!

Va pooop si astept pareri si critici ! :*:*:*:*

PS: Cititi si comentati !

>:D<